martes, 16 de marzo de 2010


LÁGRIMAS / BÁGOAS


Las lágrimas brotan As bágoas brotan

de un lacrimal seco, dun lacrimal seco,

las tristezas nacen as tristuras nacen

de un manantial muerto. dun manantial morto.


El dolor recorre A dor percorre

toda mi vida, toda a miña vida,

corroe mis sueños corroe os meus soños,

ennegrece mis alegrías. Ennegrece as miñs alegrías.


El negro se adueña O negro adónase

de mi alma y mi ser, da miña alma e do meu ser,

lo tiñe todo, tíñeo todo,

es lo único que puedo ver. É o único que podo ver.


La ilusión huye A ilusión fuxe

como del tiburón el pez, como do tiburón o pez,

es como aquel árbol é como aquela árbore

al que la oscuridad á que a escuridade

impidió crecer. impideu crecer.


Lágrimas, dolor, Bágoas, dor,

tristeza, pena y temor, tristura, pena e temor,

empapelan las paredes empapelan as paredes

que siempre tengo alrededor. que sempre teño ó redor.

Publicar un comentario